Samstag, 3. Dezember 2011

Outfits of the weeks

hey dearies <3 sadly I have nothing interesting to tell.Today i bought the first christmas presents <3 yay finally i get in the xmas feeling xD! 
I decide to make a Outfit Entry this time :) Think something like this is really interesting for fashion interesting girls <3 so i hope you like it!
was the first time that i wear my liz lisa overknee boots! But Shin said i have too long legs so it isnt really overknee xD...i think its a good thing haha (sadly my hip is on this pic again so big :D""" arg)
Vest:Primark
Shirt: Gina Tricot
Shorts:New Yorker
Tights:LTB
Boots: Liz Lisa
Poncho:H&M
Necklace: Six
Hat:Six


(HIIIIIIPS GRRRRRRRR T__T)
was actually i Workoutfit but i kinda fail because i dont look out to the window....and there it was raining..haha |D so i changed...you will see it too later :). First time i make a Bun *3* with my beloved Liz Lisa Hair bow >3<!!


Cardigan:Review
Shirt: New Yorker
Shorts: New Yorker
Tights:Gina Tricot
Leg Warmer: C&A
Poncho: H&M
Hair Bow: Liz Lisa
Bag: Liz Lisa
Scarf: was a Present
Shoes: random Shop
 
 and here you see the alternate version xD but on a treggins >3<....have to hurry but took a picute nevertheless xD!
 
Treggins:Vero Moda 
 

 one of my favorit outfits ever *3* its Okarie inspired again but i really really like it!( and finally here my hips dont look fat xD!). I used a different hairstyle ** its really simple but i like it so much !
Cardigan:Orsay
Shirt: Vila
Skirt: H&M
Tights:LTD
Bag: Cecil McBee
Shoes: random Shop
 
 Hope youre like it <333~

6 Kommentare:

  1. Where do you have fat hips? >3< Don't call yourself fat, you're pretty, so have some more confidence ^_^

    Totally love the first outfit! <3

    AntwortenLöschen
  2. Deine dicken Hüften such ich aber auch gerade O_O
    ich würde töten für deine Figur!
    Also setz dir kein Floh ins Ohr ♥ Du bist nämlich echt hübsch und ich mag deine outfits, aber ein bisschen mehr farbe würde dir denk ich mal auch gut stehen, wie zum schluss, das mit dem roten Oberteil (erinnert mich an eine Schuluniform, sehr süß *_*)

    schönen 2.Advent ♥

    http://frau-rockstar.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  3. du und deine hüfte /D
    alta, die probleme hätte ich auch gerne! XD

    Ich find die Outfits allesamt sehr hübsch und stehen dir supi :3
    Du stehst auf braun/beige Töne? :3

    AntwortenLöschen
  4. awww |D danke @all
    meine Hüfte is der Knackpunkt bei mir, guck ich in den Spiegel denk ich: hey doch nicht so gebährfreudig...mach ich ein Foto sieht es so aus als würde meine Hüfte das Bild regieren xDDDD aber trozdem danke an alle >3<

    @Sasu vielen dank ;A; ich versuch in den Läden jetzt öfter nach kräftigen Farben ausschau zu halten weil mein Schrank von der Farbe braun regiert wird xDD~ Und ohne rote Jacke sah es nochmehr nach einer schuluniform aus |D...iwie nicht schlecht aber nicht altagstauglich in Deutschland.

    @Desire
    ich liebe braun/beige und pasteltöne ;A; du hast mich ertappt. Aber Braun/beige is schon am meisten vertreten, ja |D versuche das ein bisschen zu ändern weil es iwann langweilig wird.

    AntwortenLöschen
  5. haha :D spricht doch nichts dagegen, durch meine damalige visu/rock zeit hab ich sehr viele schwarze sachen (leider) seit ich mit gal angefangen hab, versuch ich mehr farben reinzubringen, hab heute auch 2 neue schuhe in braun/beige geholt, und dann gemerkt; ups, du hast zur zeit nur braune schuhe /D haha!
    ich liebe brauntöne sehr :3

    AntwortenLöschen
  6. Super süße Outfits! <3
    Werd dich gleich mal followen!
    LG

    AntwortenLöschen